svcn07 ilk oğlumda suni sancı ile yaptım iyikide suni olmuş keşke bundada olsa 😁 benm gayet güzel ve kolay geçti 41. Haftada 1 cm acilmam vardı hiç ağrım sancım hiç birşey yoktu sadece nişanim gelmişti hic birşey anlamadım 3 saat cektim sadece o da adet sancısı gbi çektim doktorum suyumu patlatti biraz ağrım siddetlendi suyum patladıktan 10 dakika sonra acilmam tamamlanmis doğuma alınmştım ztn kendinize güvenin yeter allah yardımcınız oluyor ztn o sabrı gücü veriyor inşallah sizin de kolay geçer 😊