Sevgicikk Kızlar 26 haftalık oldu bugüne kadar tüm testler yaptırdım şükür temiz hepsii ama dogum yaklaştıkcaa acaba nasıl acaba bi sorun cıkcak mı die arada hep dalırıyorum sizede oluyor mu
damla097 Asıl 34 den sonra başlıyor inan şuan o kadar paranoyak bir hal içerisindeyim anlatamam yok hareket etmedi yok şuram ağrıyor neden vs off anlatırken bile stres içindeyim 🥹
Yesilhome Annelik böyle bir şey demekki 🥰 bende bebeği hissedemiyorum içerde iyi mi diye paranoyak oldum 14+5 daha erken hissetmek için evet ama endişe içinde buluyorum kendimi 🥹