Yazılanları okudum çok doğru söylüyorlar , ben 19+4 haftalığım ben bile henüz az az hissediyorum seyirme şeklinde kiloma da bağlıyorum göbek bölgem yağlı olduğu için de geç hissedecek olabilirim ama sonuçta 23.haftaya kadar yolu var diye endişe etmiyorum pek. Sizde içinizi ferah tutun