Gmz1991 geçen pazar doğum yaptım erken doğum oldu normal yaptım ilgi alaka hersey iyidi. Dikişlerim var onlarda normalmiş takipli olduğum özel doktora da gösterdim dikişleri sıkıntı yok dedi . Odaları temiz tüm personeller ilgili . Doktorlar iyi ama tabi mizaclarına göre davranışları değişiyor genel anlamda herşeyiyle çok iyi doktorların hepsi bilgili