Guldane32 myangelson 135 den 116 düşmüş 1 düşük yaptım 2 nci de kimyasal gebelik olma ihtimali var dedi doktorum da
myangelson Guldane32 hakkında hayırlısı olsun genelde böyle olanlar sağlıksız oluyor veya kimyasal olup düşüyor
Guldane32 myangelson hayırlısı olsun inşallah ya kimyasal gebelikse de düşüşe de bende rahatlasam böyle daha zor oluyor
myangelson Guldane32 bakalım yeni verdiğin kan nasıl çıkacak ötekilerin ikisi de aynı yerde mi? Farklı yerlerdeyse o yüzden düşük çıkma ihtimali de var
minikmucizeemaak Guldane32 Canım bende yaşamıştım Aralık ayında kimyasal değerim düşmüştü doktora sordum çok ümit ettim ama düşen değer yükselse bile sağlıklı gebelik olmaz dedi
minikmucizeemaak damlacgul Yanlış biliyorsun canım burada da araştırdığında 500 küsürlere hatta daha fazlalara çıkam var, benimde ilk değerim 23.3 dü mesela
minikmucizeemaak Guldane32 Daha fazlalara da çıkabiliyor ama bana doktor kimyasal yaşadığına üzülme hamile kalabildiğini gösterir demişti ilk gebelik kimyasal olmuştu Aralık ayında geçirdim Ocak da hiç adet olmadım Martta tekrar hamile kaldım