Bugün son kontrol diye düşünürken amniyon sıvısı azalmış, perşembe tekrar çağırdı dr. Anestezi için kan tahlillerimi verdim, perşembe kendi dr dan sonra anesteziye gözükeceğim. 27 ekim diye konuşmuştuk doğumu. Ama şuan cuma ya da pazartesi dedi dr aciliyet durumuna bağlı.. bebek hareketlerini takip edeceğim. Umarım her şeyin hayırlısı olur🙏🏻 havuç suyu ve havuç önerdi dr bol bol su içmeye devam dedi.. başına bu şekilde olay gelen oldu mu acaba?