Serendipty Papatya_kokuyo5 onu sormuyor ya siz de abartmaya ne meraklısınız katkı maddesi var kullanmasam mı diyor normal nar ekşileri gebe olmayanlara bile zararlı bebekte uzun vadede sürekli yersen sorun yaratır zaten genetiksel.
myangelson annee-adayiii serviksi yumuşatıyor, doğumu kolaylaştırsin diye doğuma yakın ye diyor doktorlar. İlk 3 ay düşüğe sebep olabiliyor o sebeple önerilmiyor
Ebru-29 AslanKadini ananas da yedim hurma da ilk andan itibaren. En sevdiğim meyvedir zaten ananas. Doktoruma sordum yiyebilirsiniz dedi bence çok dert etmeyin her şeyi
Seh999 Araştırın Allah aşkına okuyun . Okuduktan öğrendikten sonra bu korkularınız kalmayacak. Hamilelik bu kadar basit bir eylem değil. Kendinize ve çevrenize bunu zehir etmeyin.
myangelson __mom1 yiyen yiyor 🤷🏻♀️😅 gebelikte genelde onerilmeyen şeylere örnek verdim yiyin demedim 😂😂
myangelson Ebru-29 doktor kontrolünde yiyorsan bir sıkıntı olmaz tabi. Ben yemiyordum düşük ve erken doğum riskimden dolayı böyle durumlarda yenmiyor
Gulkar Esra-135 korkmayın o kadar sonuçta dolu dolu maydanoz yemiyorsunuz sarmada zaten ne vitamini kalır ne birşey
Minikperi Esra-135 nar ekşisini litrelerce tüketmeyecekseniz gebeliğiniz riskli de olsa bi şey olmaz. Yine maydonoz yiyebilirsiniz böyle hayat mı geçer? Her şeyden az az tüketin.
Kiwitoveannesi Esra-135 maydonozu çok fazla tuketirseniz olur bir tutamdan hiç birsey olmaz çok fazla tuketirsek sadece senin değil bizimde riskimiz oluşur canım yemekte salataya kullanabilirsin