Beyza-cet Arkadaşlar doğumuma az kaldı normal ve sezaryen arasında hala kararsızım. Normal doğum sonrası sarkma, genişleme, ilişki sırasında hissizlik gibi sorunlar yaşayanlar oluyormuş. Aranızda bu sorunları yaşayanlar oldu mu?
tugcesakzci Beyza-cet eğer olursa vajinal estetik olurum açıkçası. Bebek sağlığı ve kendi sağlığım tehlikeye girmediği sürece sezeryan istemiyor ve düşünmüyorum
yenibirannis Beyza-cet ben zorunlu n sezeryan oldum ama zorunlu olmasamda yine sezeryan isterdim hiçbişeyin kendi hali ve doğallığı kadar güzel bişe yok bence evet sezeryan da da bıcak izi sarkma oluyo ama ne biliyim benim şahsi fikrim ama normal doğum sağlıklı diyolar vs rabbim hayrlı güzel doğumlar nasip etsin artık Dr karar veriyo bebeğin ve bizim durumumuza göre cünki😇
Seymoshh Beyza-cet bu dediğiniz olay çok doğum sonrası oluyor bende var mesela 4 normal doğum yaptım 5.yi bekliyorum bu doğum sonrası operasyon geçireceğim estetik anlamındada değil rektum sarkması var sağlık açısından olması benim açımdan önemli ve bu deformasyonda biyoloji çok önemli kiminde bir doğumda olurken kiminde daha fazla doğumda olabiliyor ve her ne olursa olsun doğum sonrası kegel egzersizleri müthiş işe yarıyor cinsel anlamda haz açısındanda sorun olmuyor yani şahsım adına böyle bi sıkıntım hiç bir doğum sonrası olmadı
Beyza-cet tugcesakzci daha önce sorduğum bi doktor herkese vajinal daraltma operasyonu yapılamadığını söyledi
Beyza-cet Yenibirannee yarın çatı muayenem var muayene olacağım ve doktorumlada bu konuyu konuşacağım bakalım hayırlısı 🥲
Balbebek012 Beyza-cet iki normal doğum yaptım çok şükür genişleme olmadı olanlar illa ki vardır ama herkesin vücudu farklı bence bunları düşünme takılma senin için hangisi sağlıklı öyle düşün. Ben göbeğimde sarkma ve büyük yara izini görmeye dayanamazdım mesela. Normal doğurdum ve göbeğim düz ve minicik dikiş izi var o kadar böyle mıtluyum Doktor’un sana ne öneriyorsa öyle karar ver bence 😌