Bulantı kusma va hiç olmadı ama halihazırda bel fıtığım vardı o bu ay zorlamaya başladı. Ödem sorunu yaşıyorum. İştahsızlık yok ama 4 ayda sadece 2 kilo aldım. Göbeğim belirgin bir durumda çıkmış bulunmakta😅 Sırt ve omuz ağrılarım var ne zaman geçer bilemiyorum 🤷🏻♀️