Sedamert03 Kızlar ilk gebeliğim , 36. Haftadayız . Bebiş daha makat geliş , normal doğum yapmak istiyorum . Bebek kaçıncı haftadan itibaren doğum kanalına geçiyor . Belirli bir hareketi var mı daha zamanı var mı :) tecrübeli hamişler bekliyorum cevaplarınızı
Aysee1123 Sedamert03 Bebeklere belli olmuyor keyfine bağlı. Benimki 35 te baş aşağıydı, 36 da makattı, 38 de tekrar baş aşağıydı. 38+2 yim normal bekliyorum. 39 da yine gideceğim kısmetse. Bakalım 😊
Snmbltt Bu sene ki bebişler biraz inatçı sanırım ben de 34+3 de gittim henüz dönmemişti bu saatten sonra dönmeyedebilir dedi doktorumuz ilk doğumum normal buna da hayırlısı olsun diyorum artık 🙂