Tugbaer1 Vajinal enfeksiyonu olupta normal doğum yapanlar var mı ? Herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı?
kahvesever__ Tugbaer1 bakteri vardı bende doğum esnasında ilaç vermişlerdi serum sonrasında bir sorun yaşamadım çok şükür