Akblt Kızlar hamilelikte maden suyu çok faydalı diye duydum bu konuda bilgisi olan tecrübeli hamişler yardımcı olur musunuz 🤗☺️
Scorpionesi Akblt Doktorum günde 2 tane önermişti canım. Mineral açısından zengin olduğu için bebek gelişimine de çok faydası varmış
deletedmom947 Akblt bana da doktorum önermişti doğal mineralli olduğu için kaşık ağrısına vs iyi gelir günde bir tane içebilirsin demişti
Akblt Sarem Ne bileyim asitli bebeğe zarar verir diyerek korkutulduk şimdi faydalı olduğunu okuyunca hangisi doğru kafam karıştı açıkçası 🤷🏻♀️
Bskrt Akblt hergün 2 tane içiyorm Bebek midemizde değilki asit zarar versin :) Rahatlıkla içebilirsin faydalı mineral açısından
Busratun Sade madenduyunda doğal mineral çok fazla ve çok faydalı doktorlar günde 1 tane için diyor. Bende genelde tüketiyorum
Akblt Busratun Ben asitli olduğu için biraz tedirgindim ama araştırınca öyle olduğunu duydum bende tüketeceğim artık ☺️