Merhaba moderatörler biliyorum hergün sürekli karşınıza çıkan bir konu ama çıldırmak üzereyim. Artık anlatabilmek için dakika tutuyorum resmen ya 15.31de reklam izledim reklam bitti uygulamadan çikmadığım halde 15.37de yine reklam izledim ve bu ilk değil sürekli uygulamadayken böyle oluyor sorun benim telefonum ile mi alakalı acaba? Sürekli 5 6 dakikada bir reklam izliyorum. Sadece geceleri reklam çıkmıyor neredeyse.
Derdim hiç reklam çıkmasın değil tabi ki reklam olacak ama böyleyken ne bi yorum yazabiliyorum ne bir konuyu okuyabiliyorum. Yapabileceğim birşey var mı?