minik_kurabiyeee
Bana göre iyi ideal yani 2 isimde yaptırabiliyorsunuz ücret değişiyo iki isim olunca ama gayet güzel ve kaliteli içiniz rahat bir şekilde sipariş verebilirsiniz cok şık ve güzel duruyor 🥰 renk secenekleri de cok ben beyaz tercih ettim