Tugbamf ya aynen var ya fakultedeki doktorum bi kac gun geri gelisimi ddi 4-5 gun kadarmis, 37+ dogum tarihi verdi, ozeldeki doktorum kemik yapin musait normal dogum diyor 40. Haftayi gorursun rahat ddi, bbekte gelisim geriligi yok sadece minyon bir bebek diyor ne yapcam bilemedim kuvoze girmesinden de korkuyorum erkenden alinip :(