umrumdadegil ben ebebekten kaşık biberon aldim bebeğim biraz zayıf mama takviyesi yapmam kesin gibi görünüyor çabuk toparlamasi için, bu yüzden kaşık biberon kullanicam ilk zamanlar çeneleri güçlü olmuyor memeden çekmek daha zor biberona göre o yüzden kolaya kaçar biberona alışır diye meme reddi yaşamamak için direkt kaşık biberon kullanicam