DuyguLinaa daha önce bir kimyasal bir boş gebeliğim var gecen ay rahim filmi cekildi temiz cıktı reglime iki gün varken test yaptım bu şekilde çıktı ama ben korkuyorum sizce çok mu silik
mervemurat16 DuyguLinaa çok silik değil normal regliniz gecikince hemen kan verim şuan belki beta düşük çıkabilir
Bmerve25 DuyguLinaa daha erken bende bir boş birde kimyasal gebelik geçirdim bekleyin adetiniz geçsin ondan sonra kan verirsiniz zaten beta değeri 100 üzerinde olsa kimyasal olmaz
iremnur_17 DuyguLinaa tebrik ederim bende 2 gün kala silik çizgiyle öğrendim çok şükür 22. Haftadayız kan verin mutlaka ve 2 günde bir tekrarlayın ☺️
DuyguLinaa Bmerve25 malesef kimyasal gebelik geçirdiğimde 1200 değerindeydi betam allah yaşatmasın birdaha
Aybarssmom_ Ben de kimyasal geçirdim o zamanki testim de silikti şu an hamileyim o testim de aynı şekildeydi kan verin isterseniz takip edin
DuyguLinaa Aybarssmom_ yarın vericem inşallah sağlıklı bir gebeliktir sizede allah bağışlasın inşallah 🙏
Aybarssmom_ DuyguLinaa inşallah rabbim seninde gönlüne göre versin 🤲 düşük, kimyasal gebelik vs geçiren kişilerin sonraki gebeliği daha kolay tutuyormuş ne kadar doğru bilmiyorum inşallah hamilesindir
damlacgul DuyguLinaa benim çok daha silikti ama çok şükür hamileyim. Siz de hamilesiniz kan verip netleştirin ama kesinlikle var bebek
Tubakaban DuyguLinaa benmde adetime 10gun vardı test yaptm hep tekrarladım 3,4gjn kala sizin gibi çıktı testim ve şuan 7+2yiz sizde Allah’ın izniyle gebesinz rabbim hayrla kucağına almayı nasip etsin inşallah