Falancahanim yaaa yok ya sezaryana alistirmak icin oyle diyolar bence, 28 hafta ne ya, ben hic sormuyordum yukardami asagdami diye o haftalarda, en son 35 yada 36. Haftada sordum basi nerde diye , basi yanda dedi. Donme ihtimali varmi dedim. Düşuk de olsa var dedi. 37.haftada kontrole gittigimizde dönmüş dedi. Yani ben sormasam doktorum basi yukarda sezeryan olabilir gibisinden diyip de beni strese sokmadi. Daha 28desiniz nerden baksaniz bir bucuk ay daha var ,bekleyin yani. Normal istiyorsaniz sansinizi deneyin. Basi asagi doncek, sonra cati muayenesi vs tabi normal icin bir suru kriteri gecmek gerekiyor,saglikla hayirlisiyla diyelim