Minikmucizelere
Xxd bende yeni içmeye basladım ilaçlarımı bir hafta önce sigarayı bıraktım şuan kendimi aşırı iyi hissediyorum sigarasız , ilaçlarımı düzenli içince benden iyisi yok sanki bide ben cok içiyordum sigarayı iki günde bir paket gidiyordu birden kestim canım hiç istemiyor Çok şükür