Benim ilk hamilelikte kese var bebek yok bi hafta daha bekliçez demişti ü bi hafta çok kötüydü şükürler olsun şimdi kızım 4 yaşinda şimdiki hamilelikte doktor 5 hafta oldunda kese var 8 hafta kadar bekliçez her hafta gelmeni istiyorum dedi 6 hafta da kese büyümüş bu güzel dedi 7 hafta de kalp atişini duyduk