meliketyfn Batbur evet canım doktorum normal dedi benim 3 ay olur ağrın yerleşme diye söyledi ama alttan ilaç alıyorum ben ağrıdan duramıyorum bazen sırt ağrısında eklendi üstüne benim tabi bide günlük rutin her gün ağlıyorum sizde de varmı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
merve_3807 Batbur bende 9 +3 günlük hamileyim canım bende de aynı durum var ikinci gebeliğim ama insan yine de korkuyor ama ebe kanama olmadığı sürece korkma normal dedi
Batbur umrumdadegil geçen haftalarda böyle bişey yoktu bu haftalarda olunca bi kendi kendime acaba anormal bişey mi var diye sorun yaptım
umrumdadegil Batbur yine doktorunuza da sorun isterseniz ama değişik akıntı kanama vs yoksa bişey yoktur normal bende aynı olmuştum rahim genişliyor bebiş büyüyor ve kendine yer yapıyor sonradan azalıyor merak etmeyin🥰
Batbur Esra_Omer_21 geçmiş olsun Allah hepimize sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin insallah 🙏🏻