Merhaba arkadaşlar 27 haftalık gebeyim kontrolüm vardı sonucumu Öğrendim doktor bebeğin ters olduğunu söyledi yani kafası yukarıda ayakları aşağıdaymış. Anca biraz endişelendim ama doktorun çok normal olduğunu söyledi aranızda böyle bir durum yaşayan var mı tehlikeli bir pozisyon mu?