Arkadaşlar merhaba
28+6 günlük hamileyim
İlk doz tetanoz aşımı 5 eylülde olmuştum
İkinci doz için 5 ekimde gel demişlerdi ancak grip olduğum için doktorum gribin geçtikten sonra yaptır ateşin çıkmasın ded yaptırmadım. Bu hafta çarşamba günü yani 18 ekimde yaptıracağım
sıkıntı olur mu sizce ? İlaç kullanamadığım için hala grip etkileri var. Bu tarz bişey yaşayan oldu mu ?