Aslında sonu güzel bir süreci ne kadar da gözümüzde büyüttüğümüzü düşünüyorum ben😇 şahsen buna sürece başladıktan sonra karar verdim ve eğer sonucum pozitif olursa bu durumu paylaşmaya çekinen İVF ten cekınen korkan hemcınsım varsa umut olalım istedim ben ❤️ şu tabuyu yıkalım artık ‘ tüp bebek çok zor yaa’ . Vallahi değilmiş arkadaşlar bu ne kutsal yol böyle yola girince karar vereceksınız emınım biz şimdi 7+2 deyiz ama bundan 2 ay öncesine kadar hiç anne olamayacağım sanıyordum Allah’ıma çok şükürler olsun oldu ❤️ sormak istediğiniz ne varsa cevaplamaya hazırım ben 🎈