Kaderkya Kızlar geç döllenme olmuş kalp atışını duyduk 🙏😇 ilk gittiğim doktorun dediğini yapsaydım kürtaj olmuştum 🫥şükürler olsun 🙏
tugbadurmaz34 Kaderkya yaaa ne güzel çok şükür bazen beklemek gerekiyor hemen karar vermek gerekmiyor bence 🥰
Anneoluyorumm00 Kaderkya kaç haftalık öğrendin canım, hayırlı olsun canım sağlıkla al kucağına inşallah 🤲
Sultan_m Kaderkya merhaba bende bu sabah doktora gittim 6 haftalık kalp atışı yok dedi 😔 adet takvimine göre 8 haftalık olması gerekiyordu. Geç döllenme olmuş olabilir dedi Aşırı üzgünüm sizin bebeğiniz kaç haftalık acaba
Kaderkya tugbadurmaz34 evet kesinlikle doktor kürtaj dedi ilk etapta kabul etmedim beklemek istediğimi söyledim ben öyle giyince geç döllenmede olabilir bekleyin dedi neyseki şükürler olsun 🤲
Kaderkya Sultan_m adet takvimime göre 7+1 di ama 1 hafta geç döllenme olmuş 6+1 duyduk, geç döllenme olma ihtimali yüksek bekleyin canım 8. Haftaya kadar