Esmaxzcv Kızlar ben 38 haftalık hamileyim bebeğim gelmiyor karnım çok kötü çatladı ve çok kaşınıyor normal.mi???
Minikperi Esmaxzcv normal tabi ki. Yani daha süresini tamamlamamış burda 41-42 haftalık bekleyenler var. Karnınıza çatlak kremlerinden ve yağlarından sürebilirsiniz rahatlatacaktır .
Bebisannneessi Esmaxzcv karnınız büyüdükçe geriliyor gerilmeden dolayı kaşıntı yapıyor, benimde 38 haftalık sürekli krem, yağ sürüp nemli tutuyorum karnımı
Bebisannneessi Esmaxzcv çatlak kremleri var illaki etki eder, ilk gebeliğim bende pek bilmiyorum, zeytinyağı sür canım gelirse o iyi gelir
pinkkk77 Esmaxzcv bende 38 haftalığım ve bende çok çatladım . Eskiden üzülüyordum ama şimdi bakıyorum ve şükrediyorum bedenim benim için ne güzel bir mucizeyi büyütüyor diye. Amaannn çatlak tedavisine giderim en kötü önemli değil 😂