Fahrettin Lütfen yanliş anlamayın eşimin ismiyle giriş yapttim bşy sormak için aranıza katildim1 ayda 2 defa edet olmamm normalmi?
tugbadurmaz34 Fahrettin hamile olduğumu öğrenmeden önce 1 defa başıma gelmişti ve kanım ilk defa pembeydi bende anlamadım ama sonra tekrar olmadı
Gamzeli63 Fahrettin düzenli olan bi adetin varsa normal değil tabiki. Bende duzenli olurken böyle üzüntüden olduğunu düşündüğüm 2. Kanamadan sonra ki ay beklemedigim şekilde hamile kaldım darısı sana olsun
Fahrettin Fahrettin ve bn bundan 4 ay önce gebelik testi yapttim ve pozitif çiktii emin olamadim 2 tane daha yapttim onlarda aynı şekilde çiktti çok mutlu oldum fakat 2 gün sonrasinda 5 6 gün kanamamm oldu adet şeklinde ama parça parça düşmüştü
Egelikiz Fahrettin Tamam canim Ben sandim yerlesme kanamasi yasadin InsaAllah Rabbim sanada en kisa zamanda mucizeni nasip eder 🤲🏻❤️❤️
gul-lale1 Fahrettin Ben de hamile olmamıştan önce ömrü boyu hiç şaşmayan adetim ayda 2 defa oldu. Bana doktor vücut kendini gebeliğe hazırlıyor dedi tabii ne kadar doğru bilemiyorum. Sonraki ay zaten hamile olduğumu öğrendim
gul-lale1 Fahrettin inşaAllah teşekkür ederim. İnşaAllah siz de hamile olursunuz. Yine de 1 doktorunuz varsa danışın derim. Aklınızda 1 soru varsa sorun.