mrveaksu Kızlar 11 haftada lekenme tarzında akıntı oldu bir defa o zaman iltihapta vardı doktor iltihapta olabilir ama yinede önlememizi alalım diye progestan verdi 14 haftaya kadar kullan dedi. Şuan 14 haftadayım doktor ilacı bıraktırdı. Bebekte sıkıntı yok rahim alanında kanama vs yok dedi. İlacı bırakınca sıkıntı olmaz umarım. 🤗🤗 cinsiyetinede büyük ihtimal kız dedi sonradan değişir mi acaba ?😀
Nrplt mrveaksu hayırlı olsun😊 ben de 5. Haftada kullandım progestan.. cinsiyet değişebilir arkadaşım da bi süre kız diye sevindi erkek dedi sonradan doktor 🤗 hayırlısı olsun Allah sağlıkla kucağına alayık nasip etsin 😊