deniizz_ hayırlı olsun canım ben klomen kullandım 2 yumurta gelişti ama her gün ara öğünde 2 taze incir yemiştim aşılama yaptırdım tutmadı🌸 bu ay ikinci aşılama için femera kullandım daha iyi diyorlar ama 1 yumurta büyümüş, bu sefer incir yemedim sana tavsiyem incir de ye ilacı kullanırken , inşallah en hayırlı sonucu alırsın