tugcesakzci sedseda 1. Dozu 20. Haftamda olmuştum şuan 23+6 olduk yüksek ihtimalle bu hafta içerisinde 2. Doz için ararlar
YigitPoyrazMomm sedseda canım sana ebe hemsiren demedi su haftada gel diye bana demisti normalde 25 vurulacaktm o hafta istanbula gittim 26 vuruldum bende
sedseda Şu an şehir dışında ailemin yanındayım kayıtlı olmadığım saglik ocaklarinda aşı olabilir miyim kızlar bilgisi olan var mi
sedseda YigitPoyrazMomm 4 haftayı gecirme dedi ama şehir dışında olacağımı söylediğim zaman da 30 a kadar olabilirsin dedi ben de ikilemde kaldim