Yazmelegi_ benim 3 ay önceden sık ve yoğun kasılmalarim başladı kasılmaya hissediyordum baya ama sancı olarak hissetmedim hiç sadece arabada ve hareket halinde girince karnım ağrıyordu, ama 20 dk nst de duruyorsam 2 3 defa kuvvetli sancı çıkıyordu doktorlar ha geldi gelecek diye diye bir hal oldular ama doğum sancıları Olmicak ki 42 hafta da fitil verilene kdr sancılar ve doğum başlamadı zerrece açılma olmadı yumuşamadi 😁😁😁
Demekki hanım efendinin de öyle sancı olmasına rağmen açılma olmadıysa o yüzden ileri tarih vermişler dır 🤷♀️