Dicle0103 Kuaföre giden bayanlar gittiğinizde napiyosunuz utanma falan nasil gidiyo ben gidicem de cok utaniyorum doktordan sonra ilk defa baska biri görecek nasil gidicem bilmiyorum 😳😳🙈🙈
Elfibrhm2609 Dicle0103 vallahi canım ben 3 oldu gidiyorum mecburen yani ne yapacan aynı kuaföre tabi hep başka yere değil utanmıyorsun çünkü yapacak birşey yok goremiyorum karnimdan dolayi ağda dan başka şeyle de almak istemiyorum kendimi bildim bileli hep agda ile aldım 🌸
Cansu2018 Dicle0103 bende senin gbiydim. Utana utana gitmistim kizarmistim utancimdan. Ama kuaforum cok iyiydi. Bana kimler kimler geliyo ne sekilde sen neden bu kadar utaniyosun demisti. Simdi 2 yil oldu. Hem cok rahat oluyor hemde kendim 10 saatte aliyosan 5 dakikada bitiyor. Hic korkma daha oncede gitmis gibi yap 🙂
gunaynur Dicle0103 sonuçta o da bir bayan ve işini yapıyor diye düşünüyorum. Eminim işi olmasa onlar da görmeye çok meraklı değildir 😂
Dicle0103 Elfibrhm2609 ya bende eldiven kullaniyorum ama artik göremiyorum dediğin gibi agda da iyi iste utaniyorum sadece birazdan gidicem ama nasil gidecegimi hic bilmiyorum bide ne kadar surede çıkıyo
Tugce_yldz Elfibrhm2609 Peki ağda bikini bölgesini karartma yapmıyor mu? Ben lazere gitmiştim memnunum şuan kararma yaşıyorum. Durumdan aşırı rahatsızlık duyuyorum. Ağda yatırmıyorum daha da etkilenmesin diye..
Elfibrhm2609 Dicle0103 canım benim aldığım da 1 aydan fazla gidiyordu geç çıkıyordu ama hamilelik hormonlarından galiba 1 ay sürmüyor şimdi dün aldırdım tekrar doğumdan önce bir kere aldırırım kesin 33+5 deyiz 🌸
Dicle0103 Elfibrhm2609 rabbim saglikla kucagimiza versin insallah cinsiyeti ne bizde 32.haftadayiz canım neler neler cekiyoruz su hamilelikte Allah yardimcimiz olsun valla 😊
Elfibrhm2609 Dicle0103 kesinlikle öyle isste her güzelin bir zorluğu var sabredecez biraz daha 🌸 kız bebeğim olacak inşallah canım🐣
Se3008 @Dicle0103 ben kızkende gidiyordum hla gidiyorum güvenebilceğin bir kuaför belirle kendine 1-2 kere gittikten sonra alışırsın zaten ☺
Aslim Bende anormal derecede utanıyorum bu durumu bir türlü bende aşamadım gidemiyorum tam motive okuyorum geri açamam deyip vazgeçiyorum
Elfibrhm2609 Tugce_yldz yo hayır bende kararma yok hiç normal de agda sarkma da yapıyor diyorlar ama şükür bende hiçbiri olmadı ki kaç seneden beri ağda kullanıyorum ben bilmiyorum yani vücud yapısı ile alakalı birşey olabilir canim❤💕
Esoesbaby Tugce_yldz Tugcekrem07 bende de aynı durum var 17 haftalıgım 14. Haftamdan beridir kanama lekelenme gecmiyor gecse de 2 3 gün sonra yeniden devam ediyor Bir de adet sancısı gibi acı cekiyorum böyle sızlama gibi Sizde de böyle mi oldu yoksa yatarak düzeldimi
PoyEzMu Bende 32+0 oldum bugün agdaya gitmek istiyorum hem utanıyorum hemde artık çok hassas olduğu için canım çok yanar diye korkuyorum. Çok canınız acıyo mu? Görümcem gitme son ayların suyun falan gelir diye korkuttu öyle bişey olmasın mümkün mü?
Elfibrhm2609 PoyEzMu canım kendini kasma aldıkça uyuşuyor zaten canin yanmıyor ben öyle yapıyorum rahatım yani kendini felan sikmadigin rahat olduğun sürece birşey olmaz inşallah 💕❤