Aslidemir2334 merhaba bende 8+1 öğrendiğimden beri 5 kg ve üzeri bir şey taşımıyorum eşim bekle ben akşam kaldırım diyor onun dışında çamaşırları toplayıp silkeleme eşim izin vermiyor kendi yapıyor kirli sepeti olsun makinaya kendi götürür ben sadece yıkar sererim onun dışında silme süpürme tabiki de yapıyorum ama kendime çok yormadan kesinlikle kova vs kaldırmıyorum doldurduğum yerde kalıyor yenileyip geliyorum ve kesinlikle sandalyeye vs çıkmamaya çalışıyorum çünkü anlık baş dönmem çok oluyor hiç iş yapmayanda vardır illaki saygı duyarım riskli gebelik geçirmiştim daha önce anlayış gösteririm benim gibi temkinli olup iş yapanda vardır illaki belki yazdıklarıma evhamlı diyende olacaktır ama 3. Gebeliğim 2 sini kaybettik evliliğimizin 7. Yılı nasip olursa ilk çocuğumuz olacak o yüzden herkes tüm ailemiz sevdiklerimiz ve bizim için çok kıymetli şu an 🥰🧿🤲🏻