seymasbal Merhaba ikiz anneleri hangi beşikleri öneriyorsunuz anne yanı olarak bir beşik yeterli olur mu yoksa iki tanemi almak gerekir
Kediannesi1 seymasbal ben 2 tane heyner model aldım tek beşikte uzun süre yatamazlar birbirlerini uyandırırlar diye iki beşiğimde anne yanı ama ben ikisini 1 beşikte anne yanı kullanacağım ilk bir kaç ay
seymasbal Kediannesi1 anne yanı olarak hangi marka aldınız acaba ya odalarına iki beşik mecbur alıcaz odaya aldığım beşiğin bir tanesini anne yani yaparım bir süre diye düşündüm ayrı ayrı 3 beşik almaya gerek yok diye düşündüm ama tam emin olamıyorum
Kediannesi1 seymasbal benim ayrı odam yok kendi odama 2 beşik koycam o da işte heyner model e bebekten aldım anne yanı da oluyor ekstra beşik almadım 3. Odasına aldığınız beşiğin biri anne yanı olsa yeter zaten 3-4 ay gerekli anne yanı