A12_S07 gokyuzununogrencisii 21 deyiz sürekli acikiyorum Allah sonumuzu hayır etsin ufak tefek sıkıntılar oluyor gün sayıyorum 🥳
mombarbie_ gokyuzununogrencisii hello şubat 26 görünüyor ama sezeryana dönerse ortası olur sanırım iyiyiz gayet çok şükür sizlerde iyisinizdir inşallah 🩰💗
B_eyaz gokyuzununogrencisii bizim de 22 şubat görünüyor bakalım ne olur. İyiyiz şükür geçinip gidiyoruz yavrumla🥰🥰
Aslina gokyuzununogrencisii 22 haftadayım 16 Şubat görünüyor. Mide yanması çok fazla. Bide bebek çok hareketli değil. Çok nadir hareket ediyor
Zehracolaks 22 haftalığım bende kızlar acıkmam arttı, miğdem yanmam hiç yoktu bugün yediğim bişey dokundu sanırım ondan miğde ağrısı yaşadım, bebiş hareketli yatınca özellikle