Ben de islak mendil dusunuyordum ama tecrubeli anneler islak mendilin iyi bisey olmadigini soyledi. Temizleme pamugu aldim ben. Ilık su ile islatip siliniyor. Kimyasal cok fazla madde bulunuyor yenidogan mendil de olsa cocuklarda idrar yolu enfeksiyonu falan oluyormus.