Merhaba hanımlar 4+6 günlük hamileyim üçüncü haileliğim iki hamileliğim de aksiyete ve kaygı bozukluğum yoktu geçen sene antidepresan kullanmaya başlamıştım doktor kontrölünde bıraktım şimdi hamileyim yolun çok başındayız anksiyetem de arttı çok kötü oluyorum ara ara hamileyken antidepresan kullanan oldu mu nasıl başa çıkıcam bilmiyorum yaşamayan bilmez derler ya öyle valla zor bi durum hayatımı çok etkiliyor ne yapıcam bilmiyorum antidepresan hamileyken kullanılıyor mu yaşayan oldu mu 😞