30+4 ikinci gebeliğim. Oğlum 38+4 de sezeryanla gelmişti. Bunda daha gün almadık ve ne zaman almamız gerekiyor onu da bilmiyorum. İlki normal başlayıp olmuştu o yüzden bu sefer süreç nasıl olacak hiç bilmiyorum. Devlete gidiyorum. Ağrım sancım çok olmuyor ama hareketler bazen acıtıyor. Ve hala bulantım geçmedi beni en zorlayan bu. Doğumda en çok düşündüğüm şey oğlumu nereye nasıl bırakacağım?🫠