betulpkc12 Demek ki sancıların artık geliyor doğuma alınacak kadar değil, olsa doğum için konuşulurdu.
Bende 38 de yani cuma günü girdiğimde sancı çıktı zaten bende o hafta içinde alt karın ağrısı yaşıyordum. Doktor bu haftanın cumasına doğum zamanı söyledi.