Comeasli Kizlar çok garip ki sağ değilde sol kasigim çok agriyor sanki bıçak saplanır gibi nisan şu yok aynı zamanda belimde ağrıyor eşim acile gidelim diyor ama ben gitmemekte ısrarcıyım
Mrvsmt2502 Comeasli belden kadıklara doğru oluyo doğum sancısı ve devamlı bi ağrı değil. Sancı gelince bebek toplanır karın sertleşir
Bebisannneessi Comeasli 38+3 üm, ayağa kalkarken yürürken zorlaniyorum alttan sancı giriyor, iki gündür de hem bel ağrım var hem hafif sancılanıyorum, takip ediyorum ama daha sonra geçiyor geçmezse artarak sıklaşırsa hastaneye giderim diyorum ilk gebeligim
Rabiasemizz Comeasli Cnm ben 36+1 deyim bunları 2 hünde bir yaşıyorum Doktora yeni gittim doğuma hazırlanıuor vucut dedi normal doğum bekliyorsan zaten kanama vs yoksa acile gitmene gerek yok Boşuna alttan muayene edecekler canın yanacak İdrar enfeksiyonu da olabilir ama
Mlklrm Düzenli olarak kasılmayla başlar. Şimdi uzanlanın dinlenin aşağıya doğru bebek kendini zorlar hafif sancı olur ve 30 sn kadar sürer durur. Bu kasılmanın acı oranı giderek güçlenir 5 dakikada bir sürekli bu şekilde oluyorsa doğum sancısıdır. İnanın doğum sancısını anlamamak mümkün değil en son zaten çok şiddetli oluyor. Benim öyle oldu
Mavisim3457 Mlklrm Benim de annem böyle derdi. Ne benzer yalancı sancıya. Elbette ayırt edersin derdi. 😜
Mavisim3457 Bebisannneessi 38+3 bende bir haftadır aynı sizin gibiydim geceli gündüzlü. Nst da sancım da çıktı biraz doktor bu cuma seni doğuma alırız dedi 39 oluyorum 😜
Bebisannneessi Mavisim3457 bende cuma 39 olucam günlerimiz aynı galiba 😊 muayenem yarın inşallah sancı falan çıkar da dogururum artık zor oluyor, sağlıkla alın kucaginiza inşallah 🥰
Mavisim3457 Bebisannneessi Bende su fazlalığı var ondan bence 40 haftayı beklemiyor doğuma alalım dedi. Allahım sağlıklı bir şekilde kucağına almayıda nasip etsin inşallah hepimize 🌸. Hafta sonu daha yorucuydu bugün Bi tık daha iyi gibiyim şükür sen nasılsın
Bebisannneessi Mavisim3457 amin inşallah 😊 gönül normal doğumdan ama doktor nasıl diyorsa öylesiakbul bence hem biran önce kurtulmuş olursunuz, benimde bebeğim biraz iri bakalım yarın ne dicek doktorumuz, ben hergun ağırlaşıyorum sanki ve aşırı halsizligim var sizde de öyle mi
Mavisim3457 Bebisannneessi Evet bana da 1 hafta önden gidiyoruz demişti. Bende normal istiyorum lakin dediğiniz gibi hesaptaki değil nasipteki oluyor. İnşallah normal doğuma çatım uygundur bakmadı henüz. Ne çok yürüyebiliyorm nede çok yatabiliyorum. Hazımsızlık gaz durumları. Evdeki yatınca kalkmak istemediğim yumuşak çekyatlarım şimdi rahat edemiyorum 🥴
Bebisannneessi Mavisim3457 gerçekten öyle yatınca bende rahat edemiyorum, kalkması yürümesi hepsi zor, hemen acıkıyorum yesem midem rahatsız oluyor yemesem aç bulantiya dönüyor, Allah hayırlısıyla kurtulmayı nasip etsin hepimize 🥰