ben almadım, mantıklıda bulmuyorum. fahiş fiyatlara yeni gelin olacaklara ittirilmeye çalışan çeyiz paketleri gibi geliyor.
e bebek indirimleri oluyor hepsiburada’da, çok güzel fiyatlara çok kullanışlı çeşit çeşit takımlar ve penye battaniye alabilirsiniz, 10-11li hastane çıkış setlerine vereceğiniz parayla🤌 şuanda 300 küsür olan 5 parçalı takımlar bazen indirimle 170 tl ye falan iniyor
ben şahsen 1.5 ay önce h&m’den 3 çıtçıtlı anvelop yaka bluz, 3 alt pijama, 2’li şapka seti aldım 650-700 tl falan ödemiştim. tabi şimdi pahalanmıştır. ama her zaman daha iyisini bulmak mümkün oluyor bence.