Gizemkmc doya doya yaşa canım ne gelirse Allah’tan zaten. Duygularını bastırma. Bı psikologdan dinlemiştim. Kötü bişey olacak diye olmadan üzülüyoruz. O kötü şey olunca tekrar oldu diye üzülüyoruz. Toplamda 2 kere üzülüyoruz. E zaten kötü bişey olacaksa acımızı yaşarız. Şuan güzel giden anı bozmanın ne gereği var diyordu😊