YigitPoyrazMomm Mervegunesakbas yok canım kaymağın ne zararı olacak afiyet bal seker olsun zaten herşeyi dozunda yersek sıkıntı olmaz🌸
Hzzz Mervegunesakbas aksine cok cok faydali.Bebişin kaymaklı lokum gibi doğar afiyet bal şeker olsun 🤭🌷
KuzeyinAnnesi10 Mervegunesakbas kız bu gözler bunu da mı görecekti 😂😂😂 ne zararı olabilir hamileliğin başından beri paso kaymak bal yiyorum en sevdiğim. Kaşık kaşık yerim kaymak 😂😂😂
Mervegunesakbas YigitPoyrazMomm YigitPoyrazMomm evde yaptım ya ne bileyim endişe ettim zaten ağzıma süt yoğurt süremiyordum bu nedenle kemiklerim ağrıyor yavaş yavaş yemeye başladım ☺️
Mervegunesakbas Hzzz çok güzel yazmışsınız kalbinize sağlık çok teşekkür ederim amin Rabbim hepimize sağlıkla kucağa almayı nasip etsin 🥰
KuzeyinAnnesi10 Mervegunesakbas süt içmiyorsan nesquik kullan hem bebeğin gelişimini sağlıyor hem senin için yararlı süt içmeye çalış
Mervegunesakbas KuzeyinAnnesi10 siz de kendiniz mi yapıyorsunuz☺️ ilk bebeğimi 14 haftalıkken kaybettim biraz endişem ondan kusura bakmayın🙁