Annebsr bendede var doktor antibiyotik kullanmazsan düşüğe yol açar erken doğum yaparsın bebeğe enfeksiyon geçer küvezde kalır dedi kullandım bitti ama akıntılarım geçmedi fitil onu kullanamadım bol bol su içiyorum antibiyotik içmekten midem bulandı kızdığımdan beri var sürekli tekrarlıyor bol bol su için ama ilacıda kullanın