eso14 ben doğum kontrol hapı kullanarak 4 sene korundum fakat bıraktığında vücudun şok oluyo yaklaşık 5ay regl olmadım tekrar farklı bir ilaçla regl oldum doktorun verdiği , regl olduktan sonra 3 aya hamile kaldım şuan hamileyim doğumdan sonra kullanmamayı düşünüyorum