Sematurann doktorunuz her seyin yolunda oldugunu soylediyse korkmayin stres yapmayin. Benim 7. Haftada basladi lekelenmem 14. Haftaya kadar surdu arada kirmizi yogun kanamalarim da oldu sonra gecti su an 29. Haftam bitmek uzere. Kanamaya donerse lekelenmeniz artarsa ya da sanciniz olursa mutlaka doktora gidin bol bol dinlenin eger progesteron kullaniyorsaniz ihmal etmeyin ilacinizi almayi zamanla bebek buyudukce geciyor kanamalar biraz sabirli olmak gerekiyor. Saglikla alirsiniz umarim kucaginiza bebeginizi.