gulsu-can Nasipse kızım ocakta doğacak eşim isim konusunu bana bırakmış durumda ilk oğlumuza kendi istediği ismi koydu 2. Çocuğumuz olursa onada sen karar verirsin demişti 26 haftalık hamileyim oğlumun adı Burak ama kızıma ismi konusunda bir türlü karar veremiyorum
Bulutsevdasi gulsu-can bence ikiside değil başka bir isim düşünürdüm ben olsaydım. İkisi arasında seçim olacaksa elisa olurdu
gokyuzununogrencisii Nihle diye isim koymayın lütfen.. elisa eh işte 😊 siz bilirsiniz sağlıkla kucağına al inşallah canım
gokyuzununogrencisii gulsu-can benim kızımın adı Defne Ebrar 🌸 koymak isterseniz.. herkes çok beğeniyor 💜 5 yaşında şuan kuzum kardeşini bekliyoruz o da Eylül olucak inşallah 👼🏻
cokbilmismom Nihle ilk kez duydum ve çok anlamsız ve kötü geldi otomatik klavye kelimeyi nihale diye düzeltti 🙈elisa yine daha iyi . Benim sevdigim seçenekleri söyleyeyim fikir olur Doğa Ada İdil Beren Ela Nil Duru
gulsu-can gokyuzununogrencisii Ebrar isminide seviyorum aslında ne bileyim içime sinsin sonradan pişman olmayayım istiyorum sizinde sağlıkla gelsinn bebisiniz
Mlklrm Nihle beğenmedim nedense çok güzel kız isimleri var anlamı güzel teleffuzu güzel değişik başka kimseden olmayan diye çok anlamsız isimler duyuyorum
Slc Mlklrm başkasında olmasn diye düşünüyor insanlar ben Asel ismini 7 yıl önce kardeşim demişti abla kızmz olursa ismini Asel koyalım cokk güzel oluyorlR diye rabbim nasip etti başka isim düşmedik erkk kardeşime çok düşkünüm yanına mina düşündüm ve eşim çok beğendi ilk bebeğim erkkti babasının ismi olacaktı kaybettim 5 aykikken bunda eşim karışmadı sevdi ismi . Bir post açıldı Asel koymak istyen insanalra o kadwr hakaret edildi ki aselden öğğğ geldi ay başka isim mi yok bilmm ne insanı herşeyden soğutan aptal kadinalr var hamile kadinlar bide psilkji bozan ruh emici bu yüzden insan isim dusumekten bir şey düşünemio
Fatmaaa95 @gulsu-can Benim ikisi de hoşuma gitmedi maalesef 🫤 daha güzel isimler var Elif, Ela, Belinay, Burcu, Ada, Eslem aklıma gelen güzel isimler bunlar
Ebru-29 gokyuzununogrencisii 30 yıl öncesine göre annem güzel bir karar vermiş. Kızımın adı çok beğeniliyor deyince insan değişik bir şey bekliyor. Okullar defne Ebrar dolu