Basakk06 Bana kalırsa ne gelirse gelsin Allahtan düşüncesi çok mantıklı bir düşünce değil. Yaptırdığınız zaman bebek hasta çıktı diyelim ki hem maddi hem manevi açıdan kendinizi eşinizi ailenizi bu duruma adapte etmeniz, hazırlanmanız kolay olur. Ki önünüzde aylar var. Geçen hastanede karşılaştım aynı sizin gibi deyip hiç bir şeyini yaptırmamış bebek down sendromu ile doğmuş. Hanımefendi uzunca bir süre bebeği istememiş, adapte olamamış daha yeni yeni alışıyorum demişti çok üzülmüştüm. Bi problemi varsa özellikle maddi açıdan da çok yorucu bir süreç. Bebeği aldırmanız için yapılan bir şey değil sonuçta, öğrendikten sonra doğurmayın deme hakkına kimse sahip değil. Doğumda sürprizle karşılaşacağınıza, öğrenip sorumluluğunu alabilecek misiniz ona karar vermeniz daha mantıklı baktığınız zaman. Ne gelirse Allahtan düşüncesi ile bebeklerin hayatlarıyla oynayan bir sürü ebeveyn var maalesef. Yine de siz bilirsiniz. Sağlıkla gelsin inşallah.