Nurouz Cemilesuna123 İçine ne siniyorsa onu tercih et herkes bir yorumda bulunur siz beğenin yeterli bence :) Bende oğluma Tuğtekin koyacağım inşallah
Cemilesuna123 Hazan_cetin38 hep cok güzel söylerken biraz zor geliyor büyüklere o yüzden kararsız kaldık
Hazan_cetin38 Bende alparslan ve kerem arasında kaldım kerem ismine biraz daha olumlu bakıyorum ama yinede bilemedim eşim kızımızın ismini koydugu için bunun da benim koymamı istiyor o yüzden hiç karışmıyor ama bir türlü karar veremiyorum valla sinirlerim bozuldu
Cemilesuna123 Hazan_cetin38 bizde cok düşünmüştük yakın birinde oldugu için koymadık kereme göre daha güzel bence amaiçinde kerem varsa onu koy bence yoksa içinde kalabilir