ssyd benim ikinci sezeryan olacak ilkinde pijama takımı tercih etmiştim ama pişman oldum çünkü bir kolunda damar yolu falan açık olduğu için pijamayı indirmesi falan çok zor oldu sezeryan yerimde hep acıdı tek elle baya zor oluyor ben wc de yardımcı falan da istemedigim için bana zor geldi şimdi sabahlikli bir elbise aldım hem wc de kolay olur hemde önü düğmeli zaten emzirirken rahat ederim diye düşündüm